Nevolnost po Ibalginu
Máte dotaz týkající se Vašeho zdraví, léků či kosmetiky? Zeptejte se nás zde.
Odpověď na Váš dotaz | leky-poradna.cz

Nevolnost po Ibalginu

dotaz

Nedávno mi vytrhli moudrý zub a pan doktor mi řekl že mám jíst prášky proti bolesti, ale žádné mi nepředepsal, naštěstí mi vždy zabere Ibalgin 400. Ale problém je v tom, že jsem ho brala 2x denně po dobu 5 dnů, opravdu bolest byla veliká a brala jsem si ho ráno a večer. Někdy jen jeden večer na noc. Od včera je mi zle od žaludku, tlačí mě žaludek, mám pocit na zvracení a mám ode dneska zácpu. Na informačním letáku bylo povoleno Ibalgin užívat maximálně 7 dnů, což jsem splnila. Dnes jsem žádný nepožila a zítra jdu po týdnu na vyndání stehů. Chci se zeptat, jestli mám závažné předávkování, nebo se to dostatečným příjmem tekutin spraví.

4.3.2015, 22:09
odpověď lékárníka

Při užívání Ibalginu jsou žaludeční (zažívací) obtíže poměrně častým nežádoucím účinkem, ale potíže by měly po vysazení tablet odeznít. Maximální denní dávka pro dospělého je 1200 mg za 24 hodin (3 tablety), takže při dávkování 2x denně 1 tableta je předávkování velmi nepravděpodobné.